Bytt bakrund..

Igår bytte jag bakgrundsbild på mobilen, jag bytte till en bild på mig själv som jag tog 2013. Där jag var frisk!
Jag tycker det är jobbigt att se gamla bilder för jag ser mig själv som så stor men jag tror det skulle va bra för mig själv att se hur jag såg ut förut. Jag kommer ju ändå komma dit sen, det där är min normala kropp och det är i den jag mår som bäst i. Jag ska dit!
Jag kommer se denna bild varje dag nu och jag hoppas att det kommer på nåt sätt bli lite lättare för mig. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym, Emelie!
Jag kämpar mot samma vidriga jävla sjukdom varje dag jag också och du inspirerar mig så mycket. Vi kämpar tillsammans!

Styrkekramar ♡

2014-11-30 @ 09:43:22
Postat av: Anonym

Saknat dina uppdateringar idag :(

2014-11-30 @ 21:24:48
Postat av: anna

Hej! måste säga att jag älskar din blogg! du inspirerar många Emelie! Kan inte du skriva ett inlägg om din resa hittills, jag menar din tillfrisknade från första behandlingsdagen till idag, hur långt du kommit med mat, ångest, fearfoods, utmaningar, träning, vikt, tankar, hälsa osv. hade varit bra både för dina läsare och dig såklart då du ser hur långt du kommit! Undrar även hur mycket du vägde som mest och vad du väger idag? kram fina Emelie :) :)

2014-11-30 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback