Tors

Hej!
Idag har jag varit i skolan på en design lektion. Jag lockade håret på en docka med innovativa verktyg, jag använde mig av mina fingrar och en plattång.
Det tog en stund sen skulle jag börja på en avant garde frisyr men hann bara komma på vad jag skulle göra innan vi skulle plocka undan.
Pappa kom och hämtade mig 14:40 och då åkte vi och hämtade barnen.

På hemvägen stannade vi och handlade lite mat och jag hämtade min skinnjacka hos mamma.
Vi kom hem runt 5 tiden och då började vi fixa lite mat. Nu har vi käkat och vi ska iväg till Sollentuna för att kolla på en brasa med barnen sen får vi se vad jag gör senare ikväll för jag snackade med en kompis om vi skulle ses.
Vi hörs lite senare! Puss

Dockorna i skolan är såå slitna vilket är synd men här är resultatet! Lockar med fingrar och en plattång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback