Lite om idag

Hej!
Idag efter lunch åkte jag och mamma till ikea och köpte ramar. Efter de så åkte vi till ica maxi där jag köpte mellanmål och vi satte oss där och chillade ett tag. 
Kom hem vid 4 tiden och då började vi limma ihop ett till pussel men eftersom de ska torka en timme så hann vi aldrig sätta upp tavlorna innan vi åkte igen.

Vi åkte till centrum vid 5 tiden för att gå in på butiken "Inn & finn". Jag ville köpa en fin sushi tallrik som är avlång. 
Efter det så åkte vi till stinsen och där beställde jag sushi och mamma beställde på grekiska resturangen som ligger precis brevid. 
Vi åkte hem och jag la upp min sushi på min nya tallrik, den var perfekt! 

Nu sitter jag i mitt rum och kollar på mina Pusseltavlor som hänger över min spegel, det blev ganska coolt haha. 
Snart börjar Melodifestivalen så ska sätta på mig mjukisbyxor och sätta mig i soffan. Vi hörs lite senare! Puss :)




Kommentarer
Postat av: Fia

Det blev jättecoolt med tavlorna, så fint med svarta ramar!
Sitter också bänkad framför tv:n nu 😌

Btw, du är så fin!!

2015-02-28 @ 20:00:38
Postat av: Anonym

Hur många bitar brukar du äta när du äter sushi?

2015-02-28 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback