Stor diss

Idag till lunch så tog jag med en färdigrätt vi hade i frysen. Det var fiskgratäng med räksås. Äter ganska mycket halvfabrikat till lunch.. Men jag tog den för mamma sa att hon hade ätit den förut och tyckte om den så jag testade. 
Det står 6-7 minuter i micron så jag stoppade in den i skolans micro men efter 7 minuter var den fortfarande iskall i mitten så jag körde 3 minuter till. 
När jag tog den så var den fortfarande inte varm överallt men åt iallafall.
Jag kan säga att jag kommer aldrig köpa den igen haha, den blev bränd på kanterna och moset var hårt. Räksåsen och fisken var helt okej men nej den var inte så god :( åt upp allt iallafall men nu vet jag att lagad mat hemifrån kanske är bäst ändå hihi.

Bilden ser till och med äcklig ut haha..



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har också ätit en sån där, men tog den med dill/citronsås... Samma sak med den, fisken var kall och moset blev typ bränt/stenhårt. ALDRIG MER, haha... Annars gillar jag faktiskt Findus färdiga rätter men denna, NO NO.

2015-03-31 @ 18:49:32
Postat av: Tilda

Åh jag har också smakat den! Usch säger jag bara. Jag (min personliga åsikt) tyckte inte alls om smaken på varken moset, räkorna eller fiskgratängen. Konsistensen, var alldeles slibbig och moset blev bränt efter bara 2 minuter(!) (hehe jag råkade ha inne den lite för kort först, trodde det var som en pan pizza eftersom jag inte vågade läsa på förpackningen ifall att jag skulle se näringsvärdet...^.^") Men däremot tycker jag som Fia angående Findus andra färdig rätter, haha. Super goda och smarta! Okej lite oklar kommentar men men, sån är jag hahaha;) Hoppas du får en fin dag Emelie, kram!

2015-03-31 @ 19:13:49
URL: http://tildamaria.devote.se
Postat av: Anonym

En sjukt god färdigrätt är Rostad kyckling och Kyckling curry från Findus samt Kyckling Jacob från Familjen Dafgård

2015-03-31 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback