idag!

Hejhej, idag har jag inte gjort så mycket. Imorse tvättade jag Basses bur sen efter eftermiddags mellanmålet åkte jag till centrum och fixade en morsdag present från mig & Amanda.
När jag kom hem igen så gosade jag lite med Basse sen runt 6 tiden kom Amanda hit. Vi åt middag och hade det mysigt, vi gav mamma hennes present av oss och hon blev jätteglad. Det var en ram med en bild på mig och Amanda. Bilder är alltid kul att få tycker jag!
 
Till middag blev det kyckling fajitas i tortillabröd, den är såå god! Vi hittade receptet förut på internet och sen dess har vi alltid kört samma, supergod.
Amanda gick härifrån halv 9 och jag fixade i ordning mitt kvällsmål bara en kvart efteråt. Idag var jag sjukt sugen på jordnötssmör så jag tog ett rostbröd och rostade den sen hade jag på massa jordnötssmör och jordgubbssylt, kunde inte bli bättre. Till det så tog jag en questbar & ett glas mjölk.
Jag värmde baren i micron 15 sekunder, just den här smaken blir så god i micron :)
 
Nu sitter jag i min säng med datorn och skriver. Ska lägga mig under täcket och kolla på tv ett tag nu så vi hörs lite senare, puss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback