Onsdag

Halloj!
Idag på praktiken fick vi lära oss att tråda, det är ett sätt att ta bort hår i tex ansiktet på ett snabbare sätt än att noppa. Det är jättekul haha, tränat på mamma här hemma och hon tycker det gör jätteont haha!
Jag tränar även på mig själv, mina ben osv. 
Jag blekte även mina naglar idag, en tjej sa att man kunde bleka naglarna om dom var gula så vi gjorde det och det funkade! Nu är mina naglar mer vita än gula så det är najs :)

Träffade även på Linnea, hon gick utanför så jag vinkade på henne så snackade vi en stund. Hon hade tid för nagelfix så vi hann inte prata så länge men det var kul att träffa henne för det var väldigt längesen!
Jag & Jonna fick sluta halv 5 idag för vi var så duktiga, vi satte på en sista tvätt sen åkte vi. 
Jag blev hämtad från stationen av mamma den åkte vi förbi pappa där jag packade ihop mina kläder lite snabbt sen åkte vi hem igen. 
Åt middag vid 18:15 sen lite efter 19:00 kom Lina förbi. Hon ville träffa basse så vi tog upp honom ett tag i mitt rum. 
Vi satt bara på rummet och snackade om lite allt möjligt sen åkte hon hem.
Nu sitter jag bara i soffan med mamma & Christer och ska snart tvätta bort sminket. 
Åt precis upp mitt kvällsmål och idag åt jag nåt jag inte har ätit på sjukt länge. 

Yoghurt med musli 
1 mjuk macka med mjukost & cognacsmedwurst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback