Hiss/Diss

• Kamerastativ! - Så jävla praktiska! Upp, ner, sidan, vinklar. Man kan ha kameran exakt hur man vill. Big HISS!
 
• Hattar! - Jag tycker vekligen det är snyggt med hattar. Tänkt en snygg outfit i sommar sen en hatt på det? Skitsnyggt!
 
Matta naglar!- Förut hatade jag detta men nu! LOVE IT. Tycker det är jättefint med matta naglar. Man ska bara tänka lite innan vilken färg man ska lägga innan man tar tex matte topcoat. Tycker inte det passar i alla färger men alltså matta naglar! YES!
 
 
Vädret! - Slask slask slask.
Euw. Man blir äcklig och blöt om fötterna, skorna blir förstörda och ja. Usch på slask.
 
Dreamfilm! - Nu är typ alla filmer jag har velat se borttagna eller så finns det inte svensk text. Ibland när jag kollar så kan filmen bara stängas av. Gillar det inte och just sånthär kan jag få damp över. Haha no no no



Kommentarer
Postat av: Isa

Kolla in sidan swefilm.tv sjukt bra sida! Det är MYCKET bättre kvalité än dreamfilm och alla filmer jag vill se finns!! Plus även att alla filmer typ har svensk text! Tips tips tips

Svar: åh! Thank you!! :)
Emelie Gustavsson

2016-02-22 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback