Måndag

Hejhej!!
Imorse försökte jag skriva ett inlägg via mobilen men dom har uppdaterat blogg.se appen och jag hatar det! 
Jag hittar ingenstans där man kan lägga texten i mitten, jag hittar inte vilken storlek på bilderna man vill ha så det inlägget kom aldrig upp!
Men idag skulle jag egentligen till kvarnbadet med Alex men hon är sjuk så det blev inställt. 
Jag har fortfarande inte gått utanför dörren men jag ska ut och lägga mig & sola ett tag tror jag. Det är så fint väder. 
 
Men tråkigt att vi inte kunde åka iväg, jag har inga planer idag. 
Vi får se vad jag hittar på men nu ska bikinin på sen ska jag ut och lägga mig. Jag hatar att sola här hos mamma för vi har ingen egen solplats, man ligger liksom mitt på gården menmen!!
 
Hörs!
 
Fick hem dessa underbara bars för nån dag sen, jag ska göra ett samarbete med Bhufoods.
Men jag väntar på min systemkamera.... 
Gå in på deras instagram :Bhufoods. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback