Hej på er!
Jag har inte bloggat så mycket senaste tiden, jag har mest varit aktiv på youtube men jag har varit lite upptagen också.
Men ville bara säga att idag var jag hos Ove igen efter 3 månader ungefär. Mötet gick jättebra och vi avslutade faktiskt våran träff nu så ALDRIG MER SCÄ!
Känns helt sjukt, han är så stolt över mig sa han och jag blir så himla glad när han säger det för det är ändå eller VAR ändå min behandlare så det betyder jättemycket. Men inge mer SCÄ nu iallafall! SKÖNT!
 
Senare idag gick jag ner till stationen och mtte upp Evelina och Emelie, vi hade en middagsdejt på Burger Bistron som precis har öppnat här vid stationen, det var svingott! Ni som såg på Snapchat, ni förstår! Jag heter (emelieg) där!
Efter vi alla hade ätit upp så snackade vi lite sen gick jag hem igen. Nu är hela min packning klar för imorgon, jag är lite nervös men det ska nog gå bra! Ska bli så himla kul!!
 
Nu sitter jag bara på rummet, har fotbollen på i bakrunden men kollar knappt.. Känns som jag måste kolla för att vara med i världen HAHA!
Puss på er så hörs vi snart igen ♥
 



Kommentarer
Postat av: Malin

Du får se/höra det så ofta nu för tiden MEN jag måste ändå få skriva hur glad/peppad/gråtig (på ett bra sätt) jag blir av att läsa det här och se de bilder och videos du delar.
Jag hoppas du förstår att du ÄR fantastisk. Alltså verkligen.

2016-06-23 @ 14:07:08
Postat av: Anonym

Vad väger du nu

2016-06-23 @ 23:00:30
Postat av: Helena

Blir så oerhört glad för din skull. Verkligen grymt starkt att du tagit dig ur den här vidriga sjukdomen! Kämpar själv för att bryta mig loss ur äs-grepp och det är tufft som tusan. Men skam den som ger sig. Jag ska också bli frisk, det finns inget annat!
Hoppas du har en helt fantastiskt fin sommar. Ta hand om dig ❤️ Kram

2016-07-02 @ 20:48:43
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Jessica

Du inspirerar mig, jag har kommit jättelångt själv och går hos min psykolog nu och pratar om annat än mat, kropp mm. Varit inlagd på Capio i Varberg och fått behandling som räddade mitt liv och fick mitt liv tillbaka. Det jag ville säga är att du inspirerar mig till att gå hela vägen, att avsluta kontakten med ätstörningsenheten mm. Jag får en större och tryggare längtan att göra det efter att vara inne på din blogg. Nu ska jag inte göra det än, blev utskriven från Capio i juni så ska inte avsluta än. Men ja, jag känner en trygghet att göra det när jag ser en annan som gjort det. Haha vad rörigt detta blev, hoppas du förstår vad jag menar. Kram❤️

2016-08-18 @ 21:13:36
URL: http://nouw.com/jessicaasling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback