Vlogg




Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh, mysigaste videobloggen! Du får mer än gärna göra fler! Din mamma kan ju vara typ den sötaste någonsin. Ni är väldigt lika, hihi.

KRAM

2016-06-15 @ 14:13:55
Postat av: Nina

Älskar dina vloggar. Du får gärna göra mer 😃😃👍👍👍👍👍 gulliga ni var också du och din mamma ☺☺

2016-06-15 @ 15:57:49
Postat av: Lotta Aurell

Åh vad mysig vlogg! Stor tumme upp! Gärna fler vloggar med din mamma. Snälla kan du lägga receptet på pastan även i din blogg kram från Lotta 💜❤️

2016-06-15 @ 16:08:20
URL: http://WWW.naou.se/Aurell
Postat av: Cornelia

Å vilken bra vlogg! Du och din mamma är så lika! Och söta! Kram!

2016-06-16 @ 07:59:28
URL: http://nouw.com/corneliaolofson
Postat av: Tompa

Flämt, tänk att du använder stringtrosor!! :O Du är så jävla sexig!!! :D Vad häftigt att din mamma köper det till dig också...Hon använder säkert också string! :)

Jag skulle göra allt för dig!





2016-06-16 @ 09:16:39
Postat av: Anonym

Hej Emelie! Jag äter fem mål om dagen sedan rör jag på mig mycket, men det känns som jag bara blir större. Beror det på att jag bygger upp muskler eller är det en konstig spegelbild jag får bara? Tänkte om jag bygger upp muskler och det är därför jag inte går ner. Tänkte att jag inte ska röra på mig, för att gå ner i vikt. Kram!

Förlåt för fråga, vet är det är jättesvårt för dig att svara på!

2016-06-18 @ 08:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback