Hiss/Diss

Längesen jag körde mitt Hiss/Diss inlägg så här kommer ett!!

• Min nya plattång!! Den är såå bra, mitt hår blir spikrakt och håller sig så hela dagen! Tummen upp!
 
• Bomberjackor! Jag har ju min vinröda som jag älskar men vill ha fler! Älskar dom, tycker de är så fina!
 
 

• Detta väder! Varför ska det snöa nuuu?? Åh så meningslöst.. Det ska ju bara bli varmare nu..
 
• Apolivas sminkborttagning! Den funkar inte alls på mig. Tar inte bort nånting, försökt flera gånger men nej, jag tycker den är hur dålig som helst..
 
• Bussar eller Tåg som är försenade... Typiskt att min buss här från mig är försenad. Som imorse. Min buss var ca 5 minuter försenad och det gjorde så jag missade mitt tåg från stationen. 5 minuter är mycket!! Det händer så ofta att det är nånting fel på tågen också, sånt gör mig galen. haha
 



Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback