Recension

Häagen Dazs Honey Walnut & Cream
När jag läser denna så tänker jag honung..?? Hmmm....

Men jag blev sjukt överraskad när jag öppnade på locket, man ser liksom bitarna av nötterna, det krämiga och honungs"såsen". Jag lät den stå framme 20 minuter sen åt jag, man känner verkligen smak av valnötter så om du gillar valnötter så kommer du älska denna!
Valnötter har aldrig varit nån favorit hos mig men den här var faktiskt god.
Honungsmak kände jag knappt, det var lite sött men det passade bra ihop allting!
Dom kunde inte ha gort den här bättre för den var verkligen perfekt för de som älskar valnötter.
Som jag skrev så är inte det någon favorit så jag är lite tveksam om jag kommer köpa denna igen.
Men lätt värt att testa! Jag åt upp hela!  Den var supergod!
 Den liknar lite salted caramel i utseendet! Jag väljder dock salted caramel före denna isåfall! :)
 
 
Jag ger denna glass 3 av 5 stjärnor för jag inte är nån fan av valnötter annars i konstistensen och kombinationen så får den 5/5.
 



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag älskar valnötter!!! Finns det nån glass med valnötter och kolasås?

2016-05-02 @ 19:10:32
URL: http://onlyonewaytogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback