Jag har inte slutat blogga

Nej jag har inte slutat blogga, jag har bara inte uppdaterat lite ofta som jag brukar göra. Jag nämnde förut att jag fick enorm ångest av att inte blogga på typ 1 dag, det är inte ett sunt beteende. Därför försökte jag att ta en liten paus och blogga när jag verkligen känner för det men tyvärr har det inte blivit så mycket och att appen Blogg.se SUGER så har jag inte kunnat uppdatera nånting från mobilen heller men NEJ jag har inte slutat blogga eller med youtube. Jag väntar fortfarande på min kamera!!! Sen kommer vanliga videos ut igen!
 
 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad bra att du berättar lite om läget! Gud vad surt att du inte fått kameran än.. Men ta din tid, och kom tillbaka då du känner för det! :)

2016-08-12 @ 15:52:00
Postat av: Alice

Åh så kul att du är tillbaka igen, hade också stora problem med blogg.se, så jag bytte till nouw och det fungerar SÅ bra! Kan starkt rekommenderas :)

2016-08-12 @ 18:07:34
Postat av: Nina

Härligt att du är tillbaka 😃 men behöver du ta en paus ibland så gör de. Men älskar verkligen att läsa din blogg 💕

2016-08-12 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback