Städa!

Hej på er!
Idag är det Lördag och imorse efter frukost åkte jag iväg till gymmet.
Sen har jag bara varit hemma, har inte ens duschat sen träningen haha.. bara liite seg.
 
Idag har jag inga planer men jag hade tänkt att ta ett städryck nu efter detta inlägg sen duscha och jag skulle behöva åka och handla lite saker sen kan jag stanna förbi pappa för att mata fisken och vattna blommorna för dom är i Spanien just nu.
Men nu måste jag städa lite, mamma & Christer kommer hem imorgon så det skulle va kul om dom tycker det ser helt okej ut när dom kommer för nu är det lite kaos, iallafall mitt rum och lite i köket så det ska fixas nu!
 
Vi hörs!
 



Kommentarer
Postat av: Hevi

Vilken härlig människa du är! Man blir så glad av att läsa din blogg/se på din yt kanal, riktigt glad att jag hittade dig :)
Ha en underbar dag fina du!

2016-08-01 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback