Så god

Hej bloggen! 
Förlåt för dåligt uppdaterande idag.. Jag har varit lite nere idag.

Vaknade upp och åt frukost vid kvart över 8 tiden. 
Mitt mellanmål vid 10 blev lite annorlunda idag, det blev en activia yoghurt med flingor i locket och ett glas juice. 
Lunchen idag blev Ravioli i köttfärssås och ett glas juice. 
Jag har inte gjort nånting idag, har haft det så tråkigt faktiskt :( Jag och mamma åkte och handlade lite snabbt efter jag hade druckit min shake men annars har jag bara varit inomhus. 

Jag satt och funderade ett tag vad jag skulle äta som kvällsmål, jag har ganska många olika bars så fick lite beslutsångest men sen kom jag på att jag köpte en havretärning förut och jag tog fram den och kollade på den, jag hade ingen aning om hur mycket den innehåller för det står inte på den men vet ni vad? Jag åt den iallafall!!
Och så drack jag 1/2 calshake!
Den var så himla god! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback