Fotografering

Hej!
Idag klockan 11:00 kommer mäklaren hit och ska fota längenheten så heela dagen igår höll vi på att städa, vi har köpt nya tavlor, nya utemöbler, nya blommor, nytt överkast, nya kuddar osv! Men nu börjar allt bli klart, vi kommer få flytta runt kartonger medans han fotar så det inte blir med på bild, samma sak med mina studiolampor och stativet, jag måste flytta runt det så inte dom blir med på bilden haha, och Basse! Hahah så det blir nog bra!

Jag vaknade väldigt tidigt idag, ställde klockan på halv 9 men vaknade redan vid 7 av att jag var sjukt kissnödig så var tvungen att springa på toa.
Nu sitter jag bara på mitt rum vid min dator. Har precis bäddat min säng och gett Basse mat.
 
Annars idag vet jag inte riktigt vad jag ska höra så vi får se helt enkelt.
Puss på er!
 
Jag har just nu en gammal köksstol som stol i mitt rum, undra om den åker ut på bilden haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback