Igår

Hej!!
Jag skrev ju att mäklaren var här och fotograferade lägenheten, det gick superbra och vi flyttade runt lite grejer och så för att få ut det bästa på bilderna! Det tog ca 1 timme sen åkte jag & mamma ivägg och handlade lite osv.
Sen skrev jag även att vi skulle iväg och käka på Phil´s burger och vi drog lite efter 5, Christer kom och hämtade oss sen åkte vi direkt.
Vi åt på Phil´s burger i Uppsala, men alltså omg vad gott det var! Godaste burgaren jag ätit på läänge!
Jag beställde en burgare som heter "Phil´s burger" och den är på 160 gram, såå himla god. Till varje hamburgare får man pommes och dippsås, allt var så himla gott! Ni måste äta där!
 
Efter jag hade ätit upp så beställde jag en milkshake i smak Oreo, OREOMILKSHAKE! Den var grym!
Sen var jag mätt i magen och vi drog hemåt.
Jag köpte även massa lösgodis som tog slut innan jag gick och la mig men alltså shit vad mätt jag blev igårkväll efter mitt godis var slut. Jag mådde illa och hade så ont i magen haha.... Kan typ inte sluta käka om det finns kvar i skålen så jag fick bli så mätt helt enkelt menmen!!
Unnade mig rejält igår vilket var värt ;)
 
Imorgon fyller min syster år och detta är från mig, visst är jag snäll :) :) :)
Köpte nya presentpapper!
 
 



Kommentarer
Postat av: Ester

Du är helt fantastisk. En otroligt stark tjej och en inspiration för mig och många fler.
Älskar din blogg!
❤️

2016-08-08 @ 14:28:23
URL: http://nouw.com/ester
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga?

2016-08-09 @ 21:27:35
Postat av: Fanny

Saknar ditt bloggande och dina videos på youtube.. :(

2016-08-10 @ 19:04:05
Postat av: Nina

Saknar också dej här på bloggen och på Youtube 🙁

2016-08-10 @ 19:31:41
Postat av: Ida

Har du slutat blogga? Saknar när du bloggade

2016-08-10 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback