JUSTE!

Omg juste glömde berätta detta!
 
Igår så ringde ett nummer mig och jag har en grej att om det bara står ett nummer eller om det står okänt så svarar jag inte. Jag har lite svårt att prata i telefon med okända men jag väntade mig ett samtal från en PT så jag svarade för jag var helt säker på att det var hon!
Men nej, det var Nanny.nu som ringde mig! Jag blev helt chockad för jag har inte hört nånting från dem på evigheter men dom hade hittat en familj som skulle passa mig sa han, jag blev jätteglad och vi pratade lite om familjen och om jag ens kunde dom tiderna. Jag skulle kolla lite fram tills idag och jag tror att det ska funka! Jag har dock dans på Onsdgar men jag kan faktiskt hinna om jag slutar den tiden som han sa så det ska bli jättekul!
Barnflickan Emelie haha!!
 
Ska faktiskt vara barnvakt på Lördag också så jag får träna lite haha men jag blev jätteglad, jag trodde inte ens att jag fanns med i deras register längre HAHA men detta kommer börja i höst men ändå! Kul :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback