ont i ryggen!!

Hej alla fina!
 
Alltså jag HATAR nya blogg.se appen!!! Blir galen för jag kan inte uppdatera om det blir sådär fult från mobilen... Sen har inte min kamera kommit än och det blir svårt att få upp bilder på boggen då osv.. Men!
Idag har jag tränat, det gick inte så bra eftersom jag har fått sjukt ont i min rygg, längst ner vid ländryggen, det gör svinont så jag sa de till do som jobar på SATS och jag ska träffa en PT på Torsdag klockan 09 och vi ska kolla lite på min rygg och snacka lite, det är en gratis PT tid så jag utnyttjar den tiden!
Jag har tränat sen efter så käkade jag & mamma lunch sen åkte vi till min morbror, morfar och mina kusiner. Vi åkte dit på en fika och för att umgås lite. Vi hade köpt en tröja var till mina 2 kusiner och dom blev så glada.
 
Klockan halv 5 ungefär så drog vi hemåt, började fixa käk och efter middagen åkte jag till pappa för dom kom hem inatt. Vi hade det jättebra, pratade lite om allt möjligt sen fick jag även en stor Toblerone! MUMMA!!
Jag åkte från pappa vid 21 tiden och sen dess har jag käkat kvällsmål och nu sitter jag i mitt rum!
 
Kolla, igår åt jag ett standard mellanmål som jag åt förut heela tiden!! Ett äpple och en questbar, så himla gott haha!
Var tvungen att fota det för det blev som en liten flashback haha!
 
Kommer ni iihåg när jag alltid käkade det som mellis? Hihi
 
 
Middag idag blev iallafall detta!
Kassler med råris, ärtor och keso! Så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback