Senaste dagarna

Hej på er!
Det känns ändå skönt att kunna sitta här och skriva med er igen efter ett litet uppehåll.
 
Dom senaste dagarna har jag varit med en kille, vi har haft det jättekul & mysigt. Tyvärr så bor han inte i Sverige så han åker hem igen idag, så det var lite synd. Det är sjukt igentligen, man träffar en person som man verkligen klickar med och de känns som man har kännt varandra hur länge som helst men egentligen har det bara gått några dagar haha!
 
Men idag är det Fredag, jag sitter just nu i mitt rum. Pappa kommer och hämtar mig lite efter 17, vi ska till Mall of Scandinavia och käka på icha icha, det är så gott. Mamma och Christer åkte till landet imorse så jag är ensam över helgen, känns ändå ganska skönt att få liten egentid också.
 
 
Vi åt på ett jättefräsht ställe i stan, jag tog en Hälsotallrik och det är kyckling, couscus, avokado, sallad, keso och massa gott!
 
Dagen efter åkte vi till gallerian vid min skola och käkade yakiniku på sushi yama, mums!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback