Bra dag med ida

Hej underbara ni!!

Jag vet att jag inte bloggar lika mycket som jag gjorde förut men jag tycker att youtube är roligare.
Det är kul att blogga för det blir som en dagbok men jag märker själv att min uppdatering inte är lika bra här på bloggen men jag kommer såklart fortsätta blogga!! När jag vill!
 
Idag har jag vloggat och har precis blivit klar med redigeringen.. Haha!
Jag har varit med Ida hela dagen idag, vi har haft det jättebra. Jag åkte till henne så att jag var där vid 15 tiden, jag fick se hur hon bodde eftersom jag aldrig hade varit där tidigare så det var kul! Jag träffade hennes familj sen åkte vi och handlade för vi skulle testa göra egen sushiii!!! Vi handlade massa saker blandannat naturgodis! Så gott och så längesen!
 
Vi åkte hem till henne, åt lite mellis sen började vi fixa inför sushin!
Det blev faktiskt superbra, bättre än förväntat! Det var väldigt pilligt och kladdigt men kul var det!
Vi satt och käkade sen åt hennes familj också middag så vi alla satt vid deras matbord och snackade & hade det trevligt! Vi satt där i flera timmar och bara pratade sen kollade vi på Lets Dance Junior, aldrig sätt det förut men wow vad duktiga!
Vi satt i soffan och åt vårat naturgodis, så himla gott!
 
Jag åkte därifrån klockan 22, kom hem halv 12 och då avslutade jag min vlogg sen har jag bara suttit och redigerat sen dess.. Nu är klockan 02 så jag känner att det är dags att sova. Videon från idag kommer ut på min youtube kanal imorgon 30/7 klockan 08:00 men jag kommer lägga ut den här med när jag vaknar men nu blir det att ta bort sminket sen sova!!
NATTI!!
 
KOLLA BARA VÅRAN SUSHI!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback