Lunch & Shopping

Heej!
 
Idag har jag varit i stan med Alex, vi åt lunch på Pong. Vi båda beställde sushi men jag har faktiskt ätit godare sushi, jag fick en nigiri som var tonfisk och jag hatar sån typ av tonfisk. Alltså rå tonfisk... Men annars var det helt okej ändå!
När vi hade suttit där ett tag och ätit upp så gick vi och kollade lite kläder och så. Jag köpte en jättefin tröja på Bikbok som var off shoulder och sen ett band på halsen sen köpte både jag & Alex likadan tröja som också var från Bikbok, det var som en topp, man visar lite mage men den var supersöt och jätteskön.
Vi kollade runt lite, Alex köpte en keps, sen köpte jag även en gummimatta man har i bilen så mobilen eller nycklar ska vara på plats men jag kommer ha den till min vloggkamera och hoppas på att det kommer funka det med! Men det tror jag :)
När vi var klara så åkte vi hemåt, vi båda blev sugna på lösgodis så hon skjussade hem mig så jag tog min bil och hon tog sin bil sen drog vi till centrum och köpte lite lösgodis och nu är jag hemma hos mig igen.
 
Här är lite bilder:
Sushii!
 

Alltså hur går detta till????


Visst var den snygg?

Gillade verkligen denna!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har följt dig och din resa. Jag är själv frisk från en ätstöning. Undrar om du äter utöver asså kan små plocka godis, ta en till protion och variera din frukost. För det verkar inte som så? Eller var anser du vara friskt. Undrar bara för ditt bästa

2016-07-07 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback