Mysdag

Hejhej!
Idag har jag vloggat så en video kommer ut imorgon om min dag idag!
Men jag kan berätta den ändå.
 
Vaknade väldigt tidigt idag, runt 7 men jag gick inte upp förrän 8 sen åt jag min gröt som jag längtat efter. Det var så gott!
Lite senare satte jag på mig gymkläder och drog till gymmet. Jag körde ben och lite mage, kändes superbra!
Jag åkte hemåt, åt lunch sen hoppade jag in i duschen.
Jag och Ida bestämde att vi skulle ses i stan så jag började fixa mig lite sen åkte jag in mot stan och vi möttes upp runt halv 3.
Det var strålande sol idag på dagen så det var lite därför jag ville ut till stan men vad tror ni händer när jag sitter på tåget? Det börjar spöregna och hagla på vägen in... alltså är detta ett skämt tänkte jag!
När jag klev av tåget var det bara lite duggregn sen började det spöregna igen när jag mötte Ida. Haha så konstigt väder..
 
Vi gick runt ett tag sen hittade vi ett mysigt cafe som vi fikade på. Vi båda tog morotskaka, så himla god!!!
Vi satt där på cafet i flera timmar och bara pratade, så mysig & underbar tjej detdär!
Runt 17 åkte vi hemåt, jag var hemma lite efter 18:00. Började fixa middag eftersom mamma och Christer åkte iväg till landet idag så jag är ensam hemma 1 vecka nu.
Jag åt soyanuggets med sallad, ris och sweet chilisås!
Resen av dagen har jag bara vloggat och tagit det lungt. Nu sitter jag i mitt rum, klockan börjar bli mycket och jag är supertrött så jag kommer skriva godnatt nu så hörs vi mer imorgon!
Puss på er!
 
SÅ GOTT, gillar ni också morotskaka??



Kommentarer
Postat av: Ida

Bästa kakan! Du är fantastisk :) Puss

2016-07-25 @ 08:23:21
URL: http://Nouw.com/idakatarina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback