Turkiet

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på över 2 veckor.
Jag har mått dåligt över det och jag får sån otrolig ångest över att jag inte har bloggat vilket inte är så bra men nu är jag hemma från Turkiet och vi har haft det superbra.
Jag gjorde en video innan jag åkte men hann aldrig lägga ut den här på bloggen.
 
Men i Turkiet så var vi mest på hotellet, vi åkte till side en kväll efter middagen och bara strosade runt sen åkte även jag ut och klubbade en kväll med dom som jobbade på hotellet plus några som var gäster på hotellet. Jag kom ganska nära en tjej som jobbade där och en tysk tjej som var där på semester så vi hade jättekul ute dock väääldigt svettigt haha!!!
Vi tog taxi lite efter 03 sen var det bara hem till hotellrummet och sova sen upp 8:30 haha.
 
Men vi har haft det superbra, jättejättevarmt!!
Jag har lagt ut en del på min Mystory på Snapchat så ni har nog sätt en del iallafall :)
 
Jag tänkte inte skriva så myvket mer utan bjuder på lite bilder istället!
 

HAHAHAHA alltså poolen såg ut som en snopp

 
Hoppas ni har haft det bra här hemma också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback