Vloggdag

Hej på er!
Idag är det Tisdag och idag vloggar jag igen hehe!
Jag har gymmat imorse sen har jag inte gjort nånting speciellt. Jag åkte till posten för jag trodde att jag skulle hämta ut ett paket men det var yttligare en påminnelse om mina studiolampor som jag redan har hämtat!
Annars har det varit en lugn dag, det började spöregna och åska här för någon timme sedan, hos er också??
Man blir nästan lite rädd då haha!
Nu har jag iallafall ätit middag och det blev lax (åh så gott) saknat laxfile! Lax med ris, broccoli, ärtor och en citron! Supergott! Det blir verkligen så mycket godare om man har laxen inne i 20 minuter på 150 grader. Den blir så saftig! Tips!
 
Nu ska jag sitta här framför datorn ett tag och pilla lite med min design här på bloggen och bilden på min youtube kanal! Hörs om ett tag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback