Dansuppvisningen och helgen

Heeej mina hjärtan.
 
Jag har inte bloggat sen i Fredags!!
Men jag tänkte skriva lite vad som hänt och så!
 
I Fredags var det ingen skola för 3:orna tog studenten så vi andra fick ledigt.
Jag gjorde inte så mycket i Fredags, jag filmade min mukbang och satt och redigera den i några timmar bara.
Sen på kvällen unnade jag mig med en Ben and Jerry!

På Lördagen var det dansuppvisning 20:00 i solna men jag var redan på plats vid dansen vid 15:00, vi hade rep klockan 17 men folk kom innan och tränade också. Jag hade med mig massa mellanmål sen tränade vi litegrann, chillade, umgicks och sen var det dags att börja fixa sig för uppvisningen. Vi skulle vara svartklädda, bullar på huvudet och svart läppstift. Det blev grymt!
Jag är med i 2 grupper och i den andra skulle vi ha en toffs och tjocktröja så jag var tvungen att springa och byta om men det löste sig!
Vi uppträdde på asfalt i en park ungefär kan man säga, det var en speciell dag i Lördags i Solna så det var ganska mycket folk just där. Dansuppvisningen gick bra och efter vi alla hade kört så fick vi gå upp på en liten scen och alla apploderade.
 
Vi var klara kanske 21:00, då gick jag till bilen och åkte hemåt. Blev ganska hungrig på hemvägen så jag hoppades verkligen på att vi hade nån mat hemma och alltså heaven!! Vi hade kvar färsk pasta med köttfärssås så jag tog allt som fanns kvar, haha såååå gott!!!
Somnade mätt i magen och igår filmade jag "What i eat in a day" video så den kommer upp strax på min kanal och även här på bloggen.
 
Idag har jag haft min dansuppvisning nummer 2! Jag vaknade 06:30 och åkte till stationen 08:30. Träffade en tjej som också bor här som går i min grupp, vi åkte in till Orionteatern tillsammans, vi skulle samlas 10.
Vi körde rep och sen tog i det lungt, käkade lite och sen tränade vi lite igen innan publiken kom.
Mamma, Christer, pappa och amanda kom så det var kul!!
Uppvisningen körde igång 13:30. Det gick sådär faktiskt, dom som höll i hela festivalen där på orionteatern var såå stressade så dom satte på låtarna när inte ens alla var på scen och dom ville att allt skulle gå jättesnabbt vilket förstörde allt. Dom satte på våran låt när hälften var på scen så vi fick skrika STARTA OM LÅTEN!!!
Jätte oproffsigt. Men det gick bra ändå, jag tappade bort mig i ett steg så jag stog som en idiot och ba: NEEJ hahaha!!!! Allt var så stressigt och vi fick göra om lite i våran koregrafi för alla var inte på plats så det var därför haha.. Jaja! Man får göra fel ibland.
 
Efter showen åkte vi hem, vi handlade middag på hemvägen och jag köpte sushi, muumms! Kom hem, satte mig och redigerade min video som kommer upp nu sen åt jag middag för ca 1 timme sen, jag var hungrig då så jag åt då.
Nu sitter jag bara på rummet och ska kolla lite youtube sen bara chilla. Imorgon är det skola!
 
Lite bilder från helgen:
 



Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju verkligen helt perfekt. Supersnygg 😍

2016-06-06 @ 21:27:33
Postat av: Anonym

Herregud personerna i bakrunden på dina två första bilder ser ut som om om dem har en vit mask på sig har dem det hahah?

2016-06-07 @ 06:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback