HEJ!

Hej på er!
Jag har varit lite off här på bloggen men jag tänkte skriva av mig lite vad som har hänt.
 
Jag har fått hem mitt startkit från NJIE!!! Det såg ni säkert i min VLOGG men jag är så glad och har skrivit in att jag kan jobba den 4 Juli, men jag kommer nog få ett mail om vart jag ska stå nånstans!
Jag fick även hem ett paket från Cocopanda som jag ska göra en video på sen, jag försökte igår men det fick åt helvete HAHA! Ska försöka idag eller imorgon igen!
 
Men igår fick jag ännu ett sms att jag hade fått ett paket från NJIE så jag åkte ner till posten och hätade det, jävlar va tungt det var! Jag var tvungen att stanna till typ 10 gånger på vägen in från bilen. Riktigt tungt!!
Men gissa vad som låg i paketet?? MASSOR med produkter från NJIE! Till mig! Alltså woow!
Jag packade upp allting idag in i kylskåpet och det blev fullt haha. Men så najs!
 
Annars har jag bara tagit det lungt, igår var jag bara hemma. Skjussade pappa till Arlanda för han skulle hämta en bil där sen åkte jag hem, kvällen avslutades med en Häagen Dazs Salted Caramel sen efter det fick jag sug på lite lösgodis så jag åt det med haha...
Men idag är det Lördag och jag har precis klätt på mig. Jag & pappa ska in till stan en snabbis och gå in på Åhlens. Han har presentkort där så jag följer mest med som sällskap men det ska bli mysigt. Han kommer och hämtar mig om ca 1 timme.
 
Här är lite bilder från de senaste dagarna:
 
Ni såg aldrig denna bild (bara de som följer mig på Snapchat) Jag var hos pappa och firade min föeldesedag den 12 juni. Jag fick Choklad, rosor och ett presentkort på 800 på Ticketmaster. TACK!
 
Mitt startkit från NJIE!
 
Produkter från Cocopanda!
 
MMM!!! Det blev pizza till middag för några dagar sen! MUMS
 
Mitt paket som jag fick igår!
 
När jag hade lagt in allt i kylen, haha så himla mycket!
 
Kvällsmål igår! Plus godis efter hehehe



Kommentarer
Postat av: Anonym

äter du upp en hel pizza elle delar ni?

2016-06-18 @ 11:02:34
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott med glass :D

2016-06-18 @ 12:19:10
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback