Min födelsedag

Hej på er!
Tänkte berätta lite vad som hände på min födelsedag.
 
Efter jag och mamma hade kommit hem från våran lunchdejt så tog vi det bara lungt, vi vilade i soffan 30 minuter sen åt jag lite mellanmål sen började jag fixa mig för kvällen.
Jag åkte mot stan vid 7 tiden, vi bokade bord på Yuc 20:15 för det var den ända tiden som fanns kvar. Mötte upp Frida och Elin vid centralen sen åkte vi till Odenplan. Francisca kunde tyvärr inte följa med.
Vi gick först lite vilse där vid Odenplan men efter ett tag hittade vi rätt, det var ett supernajs ställe! Hög musik, skön personal och jättemysigt.
Vi satte oss där och kollade igenom menyn sen beställde vi och maten var såå god!! Rekommenderar verkligen detta ställe! Yuc vid odenplan! Det är en mexikansk resturang/bar.
Efter vi hade ätit så beställde vi en drink var, jag och Frida tog samma och Elin tog en Corona. Min & Fridas drink smakade bara tequila hahah... Efter ett tag vi hade suttit där och snackat lite, fotat lite så blev vi sugna på att dra och klubba nånstans så vi drog till Göta Källare!

Där träffade jag några kompisar som jag sa hej till sen dansade vi loss hela natten tills stängning ungefär. Jag & Frida sov hos Elin så vi drog runt halv 3 och var hemma hos henne vid 3 tiden. Vi tvättade bort sminket sen däckade vi i hennes soffa allihopa haha. Men det var en superbra födelsedag och tjejerna bjöd på middagen, så himla söta. Tack!
Lite bilder från kvällen:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback