Svar

Fanny: Skulle inte du kunna vlogga då du far utomlands? Det skulle vara så roligt att se! :)
Svar: Jag tror inte det för jag har en PC dator här hemma, alltså en stationär så jag kan inte lägga upp nånting på youtube medans jag är utomlands och det blir inge bra om jag ska hålla på och redigera 7 dagar när jag kommer hem, det blir för jobbigt. Förstår du? Skulle vara en annan sak om jag hade en bärbar som jag kunde ta med mig och redigera med där borta men jag har inte det :(
 
Klara: Åhhh vad gott det här ser ut!!😍😍 Vart är det någonstans ??😍😍😍
Svar: Jag veeeet!!! Det var sjukt gott!! Resturangen ligger på Tegnergatan 7! Den heter Tous le Jours :)
 
Anonym: Hej Emelie! Jag äter fem mål om dagen sedan rör jag på mig mycket, men det känns som jag bara blir större. Beror det på att jag bygger upp muskler eller är det en konstig spegelbild jag får bara? Tänkte om jag bygger upp muskler och det är därför jag inte går ner. Tänkte att jag inte ska röra på mig, för att gå ner i vikt. Kram!

Förlåt för fråga, vet är det är jättesvårt för dig att svara på!
Svar: Hej! Hur rör du på dig? Styrketräning? Dans? Löpning? Det kan ju vara så att din kropp bygger upp muskler eller att du har en skev spegelbild. Svårt att svara på som du förstår men har du ingen behandlare som kan hjälpa dig? Jag vill inte skriva för mycket för jag vet inte hur du mår och så! Tyvärr :/
 
Anonym: äter du upp en hel pizza elle delar ni?
Svar: Jag äter alltid upp en hel pizza själv :) Ända sen jag började min behandling 2014 har jag ätit upp allt jag har på tallriken. Jag får typ ångest om jag inte äter upp allt framför mig, det är typ lite konstigt igentligen men jag äter alltid upp allt. Så vad ni än ser jag lägger ut så åker allt ner i magen. Hur mätt jag än blir så måste jag, herregud det låter nästan sjukt men så är det faktiskt haha....
 
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag är EXAKT likadan med att äta upp allt!! Får också typ ångest om jag lämnar! Vet inte om det har att göra med att jag hade anorexi tidigare. Haha trodde jag var typ den enda som har det så :)

2016-06-18 @ 13:24:50
Postat av: Fanny

Annars skulle du ju kunna göra som du gjorde då du for till typ Paris, tyckte att det var väldigt roligt att kolla på. Så typ filma lite här och där bara och sedan göra en längre Turkiet video typ:). Både där du pratar och visar omgivningen, såg på din packningsvideo att du hade som förslag att bara visa omgivningen, men jag tycker och tror att det skulle bli bättre om du även pratade, lite som i en vlogg typ. Men du får självklart göra som du vill men det var bara lite tips :) Hoppas du får en underbar resa!

2016-06-22 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback