Uppdatering då och då

Jag åker 04:15 imorgon, då ska vi hämta upp Alex sen åker vi till Arlanda, vårat flyg går vid 07.
Tänkte bara säga det att jag kommer försöka blogga lite då och då, lägga ut lite bilder osv men vi kommer inte ha internet över hela hotellet så jag kommer inte vara aktiv hela tiden!
Kommer dock lägga ut på Snapchat så följ mig där.
 
Denna resa kommer bli supernajs och jag ska njuta, äta, sola, bada, leva livet med bästa Alex. Kommer bli grymt.
Hoppas ni kommer ha det bäst här hemma också!
 



Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det helt underbart och njut! Var rädda om er!
KRAM

2016-06-23 @ 14:08:26
Postat av: Ida, f.d idasanorexiaresa

Ha det fantastiskt underbart bäst nu vännen!! Detta är du värd sp se till att njuta - LEV

2016-06-23 @ 16:03:13
URL: http://Nouw.com/Idakatarina
Postat av: Aurell

Vad heter du på snap? Kram ❤️😘

Svar: emelieg :) ♥
Emelie Gustavsson

2016-07-06 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback