"Förlåt igen"

Heeej!!
Som en vana nu "Förlåt för jag ej har uppdaterat så mycket" 
Jag har haft ganska mycket att göra och jag har kännt mig lite seg senaste dagarna så har faktiskt inte orkat blogga så mycket. 
 
I Måndags hade jag skola sen dans på kvällen, gjorde ingenting speciellt. I Tisdags slutade jag 12, då åt jag lunch i skolan sen åkte jag hemåt. Mamma hämtade mig vid stationen, vi handlade lite sen åkte vi hem igen.
Jag bytte om precis när jag kom hem till gymkläder, tog bilen och drog & tränade. Jag hade köpt NJIE nya produkt ProPud Proteinmilkshake i smak choklad som jag skulle testa efter träningen. 
Jag körde armar/axlar och mage. När jag var klar gick jag till omklädningsrummet och skulle smaka drycken. OMG så god den var! Tog slut på 5 sekunder HAHA!!

Jag drog hem, tog det bara lungt hela dagen och gissa vad som kom i brevlådan?! Avtalet från NJIE!! ÅH så taggad!!
 
Igår Onsdags så var jag på praktiken, jag hade kund halv 12 så jag såg till att käka lunch vid 11. 
Jag hade min andra löshårskund igår, det var jättekul men det tar ju ca 4 timmar så det var det ända jag hann igår sen var det bara att städa och gå för jag slutar halv 5 på Onsdagar. 
Jag behöver alltid stressa hem för jag har dans på Onsdagar så jag hann bara hem, få i mig lite mellis sen skulle mamma ha skjuss till stationen för hon skulle käka middag ute med en kompis så jag skjussade henne sen åkte jag direkt till dansen. Vi hade ingen lärare igår så vi tränade själva, det gick jättebra! Snart uppvisning!!!

Vi var klara 20:00, då åkte jag hem och bara chillade. Duschade, käkade och sen la jag mig i sängen. Så jag har haft liite fullt upp och sen har jag bara varit trött på kvällarna så därför har det inte kommit upp blogginlägg!! 
Hoppas ni har haft det bra! Visst har veckan gått snabbt???
 
 
 
Min löshårskund nummer 2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback