Igår

Hejhej!
Igår var det Torsdag, jag var i skolan till 15:00, vi hade ingen fotolektion vilket var riktigt skönt. Så jag åkte hemåt sen tog jag det bara lungt tills klockan 20:30 ungefär för då tog jag bilen till Sofian. Vi chillade bara sen klippte jag han haha, jag klippte enligt hans egna hår så det blev bara lite kortare på exakt samma klippsätt. 
Efter jag hade klippt honom gav han mig en present, så himla gullig. Jag fick ett kit från the body shop vilket jag älskar!! Behövde verkligen ny body lotion så detta blev perfekt!! 

Jag var där hos han ända till klockan 2 på natten haha, då var det nog dags att rulla hemåt. Jag kom hem och bara tvättade bort sminket direkt, borstade tänderna sen däckade jag på en gång.

Idag är det Fredag och jag sitter just nu på bussen hem från skolan. Jag skriver mer senare när jag är hemma. Puss på er.

😍🙈



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Honey-serien är drömmig!

2016-05-27 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback