Jag fick A!

Idag har jag varit i skolan. Började 8:30 och idag kom faktiskt pappa till min skola och var min modell. Jag hade prov i herrklippning och pappa kunde ställa upp! Det började bli kris men det löste sig nu.
Det tog ca 1,5 timme att klippa pappa för jag var såå noggrann och jag gjorde jobbet lite svårare för mig själv eftersom jag började med överhåret istället för maskin underifrån.
Men jag fick A!!! Så kul!
 
Nu har jag gjort alla prov inom frisör 4 och nu ska jag bara göra min APL inlämning!
Vi slutade halv 12 idag, då fick jag skjuss hem av Alex sen när jag kom hem åt jag lunch och sen låg jag bara i soffan. Jag var såå trött!
Vid klockan 16:30 började jag fixa mig lite för dansen, byta om, jag åt mellanmål och jag satte upp håret. Kvart över 5 drog jag till dansen, höll nästan på att somna i bilen haha!
Men dansen gick bra, uppvisning på Lördag och Måndag!!!! Spännande!
 
Efter dansen åkte jag hem, vi åt middag sen har jag bara duschat, smörjt in kroppen och nu sitter jag vid datorn.
Blir nog snart läggdags, är jättetrött men vi hörs mer sen. Puss och godnatt ♥
 
Jag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback