Mors Dag

Hej!
Igår var det Mors dag och på dagen var jag bara hemma, filmade lite sen åkte jag och hämtade min syster. Hon var här och firade mamma. Vi hade köpt ett doftljus och guldiga chokladhjärtan till henne. Hon blev jätteglad!
 
Vi tog det lungt, åt god mat och hade det mysigt.
Amanda ville ha skjuss hem också så jag fick offra mig... Den jäveln har ju inte körkort haha!!
 
Jag kom hem vid 21 tiden, då år jag lite kvällsmellis sen gick jag och la mig. Det var allt som hände igår, väldigt lugn dag! :)
 
Middag igår.
Lövbiff med sparrissås & potatissallad! Så himla gott :)
+ sallad och sen tog jag massa bönor till också men dom åkte på efter bilden hade tagits hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback