Svar

Genus: Är veggie biffen från Hälsans kök också ? Kan du snälla skriva lite om hur de smakar och vad de är gjorda av? Tusen tack!
Svar: Jaa precis! Från hälsans kök! 
Det står såhär på förpackningen: 
Ingredienser: Broccoli, kokt quinoa, vatten, lök, coucous av vete, grönkål. vegetabilisk olja, örter, veteprotein, torkad lök, salt, soya sås, stabiliseringsmedel, socker, jästextrakt, aromer. 
Dom ser lite äckliga ut när man tar ut de från förpackningen och så ser dom brända ut innan man ska äta men dom smakar helt okej. Ingen favorit men helt okej. Mycket brocoli smakar dom! Man känner mest smak av massa grönt bara! Testa så får du se om du gillar dom! 
 
MalinÅh, är det de nya som heter "Veggisar" med Quinoa/Grönkål Broccoli & Mynta? Köpte de idag! Verkar jättegoda!
Svar: Jaa precis! Jag tyckte de var helt okej men inget WOW! Vad tyckte du? :)
 
Tora Kristensen: 
Heii Emelie! Du er virkelig en inspirasjon, jeg blir så imponert over hvordan du har kommet deg etter sykdommen. 
Vet ikke om du har skrevet om dette tidligere, men jeg har et lite spørsmål til deg: 
Hvordan ser din treningsplan ut? Har du bestemte dager, eller en begrenset mengde du får lov til å trene? :)
Svar: Heej!! Åh tack så mycket!! Betyder allt för mig!
Såhär ser min träningsplan ut:
Måndag - Dans 18:00-19:00
Tisdag - Styrketräning efter skolan. Ena veckan Mage, Rygg och Ben. Andra veckan Biceps, Triceps, Axlar & Mage 
Onsdag - Dans 19:00 - 20:00 

Jag tränar ingenting mer på hela veckan. Kommer kanske köra ett bodypump pass på Söndag morgon också men annars ser det ut såhär! :) Nej jag är frisk nu så jag bestämmer allt själv men jag vill inte börja med att träna ihjäl mig så jag börjar försiktigt men jag kör ändå hårt när jag styrketränar! :) 
 
Alexandra Sahlström: Hej Emelie! 
Vilken fin stil till skolan. 
Jo, jag undrar var du har fått tag på den vita "jackan"/ kavajen? 
Mvh Alexandra❤️
Svar: Heej!!
Tack så mycket! Den är faktiskt från Ullared haha! ❤️ 
 
Alexandra SahlströmHej Emelie! 
Jag älskar verkligen dina stilar! Jag undrar var du har köpt den där tröjan du har på dig. Tycker den är väldigt snygg👌🏻 
Mvh Alexandra❤️
Svar: Hej igen sötis!!
Den kommer från Chiquelle! Beställde den för inte så längesen så den finns säkert kvar! Superfin & jätteskön!



Kommentarer
Postat av: Anonym

minns du bilden du la upp förut "våga vägra träna?" LOOOL

2016-05-11 @ 07:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback