Tacofredag!

Igår kom Ida hit vid 13 tiden, vi filmade lite sen tog vi det bara lungt ett tag.Jag fick en bar av henne som heter BestBar i smak Cookies and Cream, så söt!
Hahah men det var jättekul att filma och hoppas ni tyckte om videon!

Efter hon hade åkt hem igen så började jag ladda upp alla videos till mitt redigeringsprogram men jag började inte redigera på en gång. Jag chillade i soffan och åt baren jag fick av henne, hon tyckte inte om den men jag tyckte ändå att den var helt okej!
Jag blev jättesuge på att åka ner till gymmet så jag ringde mamma och frågade om vi kunde käka senare middag eftersom jag ville åka ner till SATS. Så jag tvättade bort sminket, drog på mig kläder sen åkte jag.
 
Jag körde ben, rygg och lite mage. Jag var där precis innan stängning så det var inte så mycket folk.
Åkte hem vid kvart i 7 och sen när jag ko hem blev det tacofredag! Såå himla gott!
Jag åt 3 styckna tortilla båtar och massa chips, jag ba: Jag blir typ inte mätt och tog ännu mer haha.
Mums!!
 
Kvällen igår blev att sitta framför datorn och redigera men jag älskar det så det var inga problem. Gick och la mig vid 23 tror jag! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback