Visste ni detta om mig?

• Jag har tagit bort 2 leverfläckar. En på ryggen och en vid mitt hårfäste.
• När jag var mindre hade jag knappt några naglar på mina pek och långfingrar för jag bet sönder dom. Jag satt alltid med ihop vikta händer för jag ville inte att nån skulle se mina fula naglar.
• Mitt självförtroende har ökat sjukt mycket sen jag började gymnasiet och framförallt när jag började med Youtube!
• Jag älskar bensin lukt
• Jag äter allt. Eller alltså ja, typ allt. Tycker det mesta är gott!
• Jag ska beställa studiolampooor!
• När jag tar selfies tar jag ca 30 styckna men sen kan det hända att jag raderar alla HAHA
• Jag vill verkligen shoppa just nu, känner att jag behöver nya kläder!
 



Kommentarer
Postat av: Sofie

DETTA INLÄGGET GÖR MIG SÅ GLAD!!! Vet du varför? Därför att när många personer som har haft en ätstörning skriver "Om mig"-listor handlar det fortfarande väldigt mycket om sådant som jag personligen förknippar med just ätstörningen. Typ "Jag gillar Questbars mer än choklad", "Jag delar alltid mina mackor i 16 bitar, men bara för att jag vil" eller "Jag drar hellre iväg en extra sväng till gymmet än tittar på TV en fredagskväll". Att se att du verkligen har blivit dig själv igen gör mig så varm inombords. Just den riktiga, orädda, obundna friheten är något jag saknar när jag läser många bloggar av personer som har blivit "friska" från en ätstörning, men den har verkligen du erövrat! Vi känner ju inte varandra personligen, men jag vill ändå säga att jag vet precis hur det känns och att jag är så jävla stolt över oss!

2016-05-31 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback